Wednesday, February 16, 2011

Aku terasa tersangat la poyo.

Kadang kala susah nak jangka apa yang akan keluar kat mulut kita bila kita berkata-kata atau pun chatting sekalipun..

Entah la.

Aku kadang-kadang ataupun memang da perasan yang aku ni memang "mamat poyo".

Sebab aku jujur je cakap, tapi tak perasan cam berlagak. Hurm..Sorry la beb.

Lagi-lagi plak ade pulak Ex's aku call, suruh cari awek HOT-HOT,LAWA-LAWA,CUN-CUN..

Gile r.. Tercabar la plak sioott.. Kecoh dapat balak kacak hemsem..

Ade aku kesah...

Harini gak aku dapat offer jadi Model majalah. Tapi kene datang shooting tengok camne..
Haram la aku nak datang.. Malas la pulak nak fikir hal-hal camni. Bukan bajet bagus..
Tapi bagi aku banyak keburukan yang akan timbul dalam diri aku..Kenal sangat dengan diri sendiri.. Klu iya la pun nak buat. Tunggu aku punya iman kuat.  C:
Kalau apa-apa jadi. Aku masih sedar lagi. Masih ada akai la nak pikiaq. haha..
Tak faham apa yang dia nampak. Katanya nak cari muka baru, mana tau bole glamour.
Hurm..

Korang bagi la komen bernas.

I'm not perfect as you are..

1 comment:

  1. just try for fun je la syg..
    model laki x seteruk model pompuan.
    kena expose sana sini.
    unless you jd model suar dalam.
    i loike!!!

    ReplyDelete